Jesteśmy tutaj dla Ciebie

Harbor Apartments

Dane firmy

Harbor Properties Sp. z o.o. Sp. k.
Mickiewicza 3
40-092 Katowice
NIP: 9542806804

Alior Bank
PL 37 2490 0005 0000 4530 3541 2758
SWIFT: ALBPPLPW

Obserwuj nas

Zjedź niżej
|

Frequently asked questions (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania

Na to pytanie nie mamy dla Ciebie jednej odpowiedzi ponieważ operujemy w kilku lokalizacjach na terenie śródmieścia Katowic.

Przygotowaliśmy jednak wszystkie informacje, wystarczy, że wybierzesz lokalizację która Cię interesuje z listy poniżej:

Jeśli nocujesz w Apartamentach na Mariackiej zapraszamy Cię do się naszej samoobsługowej, darmowej dla Gości, przechowalni bagażów czynnej 24h na dobę. Aby z niej skorzystać napisz do nas lub zadzwoń, gdyż dla bezpieczeństwa dostęp jest zabezpieczony unikalnym kodem wstępu. W wiadomości zwrotnej prześlemy dokładną lokalizację oraz kod.

Natomiast jeśli nocujesz w w jednej z pozostałych lokalizacji (Damrota, Sobieskiego, Pułaskiego lub Zabrska) wówczas w samym centrum Katowic, w budynku przy ulicy Mickiewicza 3 działa nasze stacjonarne biuro, w którym możesz nas odwiedzić i zostawić swój bagaż. Znajdziesz nas na pierwszym piętrze po prawej stronie w pokoju numer 101.

Od poniedziałku do soboty jesteśmy otwarci w godzinach 09:00 – 20:00, z kolei w niedziele i święta jesteśmy do dyspozycji od 09:00 do 19:00. Jeśli jesteś na miejscu, a drzwi są zamknięte, zadzwoń do nas – czasem po prostu jesteśmy gdzieś na mieście.

Na chwilę obecną nie obsługujemy bonów turystycznych. Jedyne akceptowalne formy płatności to przelew tradycyjny, szybki przelew oraz BLIK.

We wszystkich naszych lokalizacjach rezerwacje rozpoczynają się standardowo o godzinie 15:00.

Jednak w niektórych lokalizacjach (mianowicie Damrota, Mariacka, Sobieskiego i Zabrska) istnieje możliwość dokupienia usługi wcześniejszego zameldowania już od 13:00. Możesz to zrobić na naszej stronie internetowej. Podczas składania rezerwacji w trzecim kroku potwierdzającym, zapytamy Cię o planowaną godzinę przyjazdu i wyjazdu. Wybierz interesujący Cię termin i złóż rezerwację. Pamiętaj jednak, że na tym etapie to tylko sugestia i skontaktujemy się z Tobą by potwierdzić planowany czas trwania doby hotelowej.

W wiadomości SMS, którą otrzymasz od nas w dniu rozpoczęcia rezerwacji znajdziesz wszystkie kluczowe informacje, w tym nazwę oraz hasło do sieci Wi-Fi.

Tylko w apartamentach Damrota oraz Mariacka istnieje możliwość zamówienia śniadania na które zapraszamy do Restauracji „Browar Mariacki” przy ul. Mariackiej 15, codziennie w godz. 06:30-11:00.

Strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania serwisu, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny oraz analizować ruch w naszej witrynie. Akceptacja tego komunikatu oznacza zgodę na ich zapisywanie na Twoim komputerze.